Saturday, February 5, 2011

06 : Selamat Pengantin Baru My Neighbour

Kalau cuti perayaan mesti ada je kenduri kahwin. Setiap hari mesti ada orang kahwin. Dan hari ini 05 February 2011 giliran jiran aku pulak yg kahwin.. Faizatu Md Nor. 

Sampai je rumah dia..terkejut aku nengok die...dulu xde la secantik ni..nampak macam kampong je (maaf ye Ja statement pedas sikit..hehehe)...tapi mak ai tadi naik seri pengantin muka dia. Cun habis Ja!..yela tiap2 hari bekerja menjual di kedai kopi..make up xpenah pun nak pakai...gadis brutal..tapi di hari persandingannya aku cam xpercaya nengok die...wah xkenal pun ada...berbeza dari Ja yang aku kenal dulu.. Cun r die kahwin!!

Apa-apapun aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada mung Ja, Faizatu Md Nor dan pasangan. Semoga Berkekalan hingga ke akhir hayat.Cepat-cepat la dapat anak ye..Tahniah!



Tahniah Ja!


No comments: