Sunday, February 6, 2011

08 : Coming soon...new members of the family!

Suprise! Suprise! Suprise! 
Pandai betui kakak2 aku ini! Plan nak anak tahun ni memamg menjadi. yang seronoknya aku la... bakal dapat anak buah lagi..dua orang pulak tu..... makin riuh la rumah Aki and Nek Ma. Tapi itu yang aku suka! Keriuhan itu la yang menjadikan "Life is like a drama, and we are the actors".Sebabnya aku ni mempunyai ramai anak buah, yang pasti between them have different characters. 

Yang lawaknya dah jadi 1 Malaysia. i mean loghat2 percakapan mereka...macam-macam negeri. Ada yang timur, ada yang selatan, ada yang utara. Bila berkumpul sesama mereka...cutenya je dengar perbualan mereka. 

Bila bercakap pasal anak2 buah ni..aku rasa akulah uncle favourite dorang!! hehhehhe..Yang menjadi kesusahan pada aku ialah kena pastikan tiada istilah pilih kasih. Kan terasa yang lain kalu aku terlebih kasih. Yang bakal ni macamna la perangai die. jangan nakal2 udahla...










nilah anak-anak buah aku. mereka ini semua bakal menerima kawan2 baru nanti....haahaha.... 



p/s : antara mereka..siapa ikut muka uncle dia ni...hehehehe


No comments: