Sunday, February 20, 2011

Aku dan Hati : Aku Terima Nikah! Sah!

Aku : Owh. U.. i masih tunggu u taw
Hati : Erm, ada orang nak kamOo ke?
Aku : I nak u je. MUKTAMAD!
Hati : Yeke?
Aku : Ye..cuma i xtaw u pulak cmne....
Hati :Erm, arinie bape aribulan?
Aku : 20, knp?
Hati : Pegi tanda kalendar pat..
Aku : Jap, I nk driving balik jap ( time ni dalam keta otw balik rumah )
Hati : ok2

tiba-tiba 10.45mlm...

Hati : Aku terima nikah Abza Bazliey pada jam 10.42mlm di tarikh 20.02.2011 dgn niat kekal bahagia selamanya..kerna kasih aku ku titip buatnya...

Taw apa yang terjadi?

Sentap! Terdiam! Dan Happy giler!!!!!!!!!! Owh hanya Tuhan saja yg tahu perasaan aku time tu. Sampai orang sebelah pandang pelik aku duk senyum sorang2 time traffic light tgh Merah. (Kakak motor..saya tengah angau ni..saya dilamun cinta la..)

Yahooo..Ya bedubedu! Cintaku kini bukan bertepuk sebelah tangan! Akhirnya cinta pertemuan pertama menjadi kenyataan. Owh..owh..owh..happynya...!!!!
Mama saya nak kawin boleh tak ngan dia??? hehehehhehe
Yahhhhhhhhoooooooooooooooo! 


I LOVE U SO MUCH! Now..this love...i'm available to u only!
I was happily living in my dream.... 




Ku menunggu getar hatiku
Anganku hanya untukmu
‘Tuk bersama selamanya
Kita berdua


Kau selalu mengisi hariku

Dengan canda dan tawamu
Ku rasakan bahagiaku
Untukmu selalu
Ku berjanji kerna cintaku
Ku berharap kerna kasihmu
Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti

Kau selalu mengisi hariku
Dengan canda dan tawamu
Ku rasakan bahagiaku
Untukmu selalu

Meraihmu menggapaimu
(Ku berjanji kerna cinta)
Kerna cinta
(Ku berharap kerna kasih)
Kerna kasih




p/s : owh terasa jiwang hati ini...angau! angau! angau! tidurku lenalah malam ini.. ;-)

5 comments:

Schubert Serenade said...

haha..finally!!
pweeiitt...conrqats derr!!
jangan ANGAU OVERBOARD da laa..kiki:p

Abza Bazliey said...

:-)

YANIE said...

amboi2...lie...

siapakah gerangan si hati tuh...bl nk kenalkan? at least tnjk gambar ker... :)

Abza Bazliey said...

sabarlah ;)

Warna Warni Kehidupan said...

tahniah2 akhirnye hehehehheeh....so sweet.. :)