Monday, January 31, 2011

02 : Gemuk ke aku???

Pon.......Ponnnnnn!.....Seperti biasa sampai je aku di kampung aku mesti bunyikan hon kereta. Waaaaaajib!!! Menandakan aku dah sampai dan memerlukan bantuan untuk mengangkat brg2 aku. Itu sebabnya aku bunyikan hon!!
Melangkah je keluar dari kereta...

" Gemuknya!"
"Bakpo bulat gini?"
"Berisinya...!"

Tula perkataan drpd keluarga aku. Aku tersenyum dan tersenyum je....dalam hati "memang sah la aku berisi sekarang...ggggggrrrrrrr..." How many people who criticize me getting fatter??? Yesss.. sejak dari tadi my last count about 13 persons tegur aku semakin berisi.. Patutla saham aku menurun sekarang. hehehehe


Timbang punya timbang...mmgla aku berisi..naek 6.7kg...now aku dah 67.7kg!! comey beto!


What should I do???



mulai hari ini saya mewajibkan diri saya melakukan senaman ini... uuuuuuntiL 6 pack menjelma! Boleh ke? i try my best ok!


Good Luck Abza Bazliey!

No comments: